Pagina's
logo webwinkelkeur
0
star_rate

Keuze uit 6000+ artikelen

Topkwaliteit tegen de laagste prijs

Home / Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bij RVS Land streven we naar 100% klanttevredenheid. Heb je toch een klacht, dan willen we dit natuurlijk graag voor je oplossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rvsland.nl. Klachten zullen we we direct doch uiterlijk binnen 24 uur in behandeling nemen en beantwoorden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
star_rate

Keuze uit 6000+ artikelen

Topkwaliteit tegen de laagste prijs

star_rate

Keuze uit 6000+ artikelen

Topkwaliteit tegen de laagste prijs

Uitloggen

Cookies

Wij maken gebruik van functionele, analyserende en marketing cookies om je een optimale gebruikservaring te bieden. Meer informatie hierover vind je in onze cookieverklaring en privacyverklaring.