Pagina's
logo webwinkelkeur
0
forward_30

30 dagen bedenktijd

Niet goed, geld terug! m.u.v. maatwerk

Advies nodig?

Neem contact met ons op voor deskundig advies

place

Afhalen mogelijk

In ons magazijn in Voerendaal

Home / Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bij RVS Land streven we naar 100% klanttevredenheid. Heb je toch een klacht, dan willen we dit natuurlijk graag voor je oplossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rvsland.nl. Klachten zullen we we direct doch uiterlijk binnen 24 uur in behandeling nemen en beantwoorden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
forward_30

30 dagen bedenktijd

Niet goed, geld terug! m.u.v. maatwerk

Advies nodig?

Neem contact met ons op voor deskundig advies

place

Afhalen mogelijk

In ons magazijn in Voerendaal

Rvs keuzehulp

Ben je niet zeker welk materiaal voor jou geschikt is? Klik hier voor informatie over welk materiaal jij kunt gebruiken.

Uitloggen'

Cookies

Wij maken gebruik van functionele, analyserende en marketing cookies om je een optimale gebruikservaring te bieden. Meer informatie hierover vind je in onze cookieverklaring en privacyverklaring.